Köszönetnyílvánítás

Hi, Kinwheres!

Ezt is megéltük... utolsó bejegyzésem ezen az oldalon, ami ezzel a sztorival kapcsolatos.
Nos... phú... egyre nehezebb belekezdeni.
Az epilógus felkerült, nem tudom, kinek-hogy tetszik ez a megoldás, de szerettem volna egy ilyet. ☺
A vélemények hol kevesebb, hol több arányban jelentket meg, de így is nagyon sok komment lett - szerintem.
És akkor íme pár személy, akik végig velem voltak, vagy legalábbis végig kitartottak:
- Alex Rodriguez
- Zendra
- S. Anna
Hármójuk nélkül valószínűleg megint egy befejezetlen történetet hagynék magam mögött, amiért jár nekik egy tapsvihar. *lö tapsvihar*
Akkor egy kicsit a történetről...
- Voltak/vannak benne technikai hibák, ezekért méegyszer elnézést kérek, nem vettem sok mindent figyelembe; illetve kihagytam a történetből.
- Rövid részeket publukáltam a közepén, amikért szintén elnézést kérek
- Sokkalta több olvasóm lett, mint amire számítottam
Erre kicsit kitérnék. ☺
Tehát én arra számítottam, hogy akkor kürölbelül legy 40 rendszeres olvasóm, figyelembe véve az előző/első évad pipáit, szóval igazi meglepetés látni, hogy jelenleg másfélszer több van. ☺
És csak hogy belekezdjek a nyálas részekbe:
Köszönöm mindenkinek ezt a csodálatos évet, mindenkinek, aki legalább egyszer kommentelt, elolvasta a részeket. :')
Érzékeny búcsút kell vennünk, sajnálom :'(((((
*lö pózólj Nirvana-s zoknival*
Mellesleg ez én vagyok...  ☺

Oké, nekem ez nem megy.
Mindenkinek köszönök mindent, remélem olvasni fogjátok az ezt követő történetem, ami a When You Left. Több évadosra tervezem, ezt megsúgom. ☺ Ne riasszon vissza az, hogy fanfiction, nem az lesz a középpont, sokkal inkább a foci/sport.
Valamint említettem egy SZJG fanoknak ajánlott blogot, amit még a nyáron el akarok kezdeni. Köze lenne az SZJG-hez, de ilyen formában NEM volt még feldolgozva. ☺ Na, kit csigáztam fel? ☺

Akit érdekelne ez az SZJG-s dolog írja kommentben, vagy jelölje meg a 'Kövit!' pipát. ☺

Statisztikák
Oldalmegjelenítések: 22338
Kommentek: 260
Bejegyzések: 23
Rendszeres olvasók: 65
Különböző menüpontok megnyitása:
-Szereplők: 431
-Tartalom: 24
-Fejezetek: 287
-Blogjaim: 132
-Adatlapok: 201
-A könyvről: 226

When You Left




PS.: nagyon szeretlek titeket :) #kinwheres_is_my_family
(ironikus, hogy hosszabb ez a bejegyzés, mint a 20. rész :D)

xx Vi

Mert én ilyen kreatív vagyok ^^

8 megjegyzés:

  1. Persze hogy érdekel minden blogod így az Szjg-s is. ;) Csak így tovább! #szeretejükazírónőnket (ha már Szjg). Imádtam a blogodat. ♥♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Köszönöm szépen, természetesen posztolom, ha megnyitom:)♥
      xx

      Törlés
  2. Drága!

    :"( most csak ennyi jut eszembe. Meg az, hogy "baszod, engem is felsorolt! :D". Nos mivel ismersz, tudod, hogy ezt belekiabáltam anya arcába, aki most épp telefonál, gyanítom hogy egy elmegyógyintézettel vette fel a kapcsolatot... :D
    De egy szónak is száz a vége; imádtuk és továbbra is imádni fogjuk sztorijaidat, mert rohadtul tehetséges vagy, és ha nem adod fel [amit ugye nem hagyunk] akkor világuralomra törhetsz ééééés... szerzünk egy kicseszett kontinenst! Természetesen Ausztráliát :333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zendraaaaaaa♥
      Ismerlek, te is tudod, és azt is, hogy már úton is vagy oda! :DDD
      Thank you so much, my idiot♥
      Enyém lesz Ausztráliaaaa #muhahahaaaa :3♥
      xx

      Törlés
  3. Természetesen érdekel a SzJG-s blogod is :) Nagyon jó lett ez a történet gratula :)

    VálaszTörlés
  4. Érdekel az SZJG.

    VálaszTörlés
  5. ENGEM IS ÉRDEKELLLL!!!! (: Csak úgy mint minden amit te írsz (;

    VálaszTörlés